پرسپولیس زلزله

گفت‌وگو با مهرداد پولادي كه هميشه رك و بي پرده حرف مي‌زند اين بار هم مي‌تواند جالب باشد و خواندني، به خصوص كه اين بازيكن متعصب به پرسپوليس درباره علي كريمي هم صحبت مي‌كند

بعد از هفته‌ها مصدوميت و دوري از ميدان مقابل سايپا به زمين برمي‌گردد تا خيال هواداران متعصب پرسپوليس كمي آسوده شود. مهرداد پولادي كه حالا همسترينگ خود را بهبود يافته مي‌بيند مي‌تواند كمك حال پرسپوليس باشد براي كسب نخستين شش امتياز متوالي. گفت‌وگو با مهرداد پولادي كه هميشه رك و بي پرده حرف مي‌زند اين بار هم مي‌تواند جالب باشد و خواندني، به خصوص كه اين بازيكن متعصب به پرسپوليس درباره علي كريمي هم صحبت مي‌كند.

وضعيت پايت چطور است، بهتر شده‌اي؟
تا الان كه خوب هستم و مصدوميتم بهبود پيدا كرده. البته مصدوميت از ناحيه همسترينگ كمي گول زننده است اما با آن كنار آمدم و فكر مي‌كنم به آمادگي كامل رسيده ام.

يعني مقابل سايپا بازي مي‌كني؟

خدا را شكر پس از 38 روز آسيب ديدگي مي‌توانم مقابل سايپا بازي كنم. البته در صورت صلاحديد كادر فني و اينكه آنها تشخيص بدهند كه مي‌توانم براي تيم مثمر ثمر باشم.

بازي كردن تو ريسك نيست. اينكه اگر بازي كني شايد مصدوميتت تشديد شود و به بازي مقابل كره جنوبي نرسي؟
در تمرين‌ها كه مشكلي برايم پيش نيامده و ان‌شاءا... كه در بازي برابر سايپا هم پيش نيايد. من چند روزي است كه كنار ساير بازيكنان پرسپوليس تمرين مي‌كنم و فكر نمي‌كنم مشكلي براي بازي داشته باشم.

قرار است هافبك دفاعي بازي كني يا دفاع چپ؟
نمي‌دانم. تا الان كه مشخص نشده اما هر جا كادر فني صلاح بداند بازي مي‌كنم.

اما قطعا بازي نكردن در دفاع چپ مي‌تواند روي جايگاه تو در تيم ملي هم تاثير بگذارد...
در اين مورد زياد صحبت كردم. شرايط طوري است كه اگر دفاع چپ بازي كنم براي حفظ جايگاهم در تيم ملي بهتر است اما اين موضوع را سرمربي تيم مشخص مي‌كند كه در كدام پست بازي‌ام بدهد. بارها گفته‌ام و حالا هم مي‌گويم در پرسپوليس حاضرم هر جا كه مربي تشخيص دهد بازي كنم. هدفم تنها موفقيت پرسپوليس است، حالا مي‌خواهد پست من هافبك دفاعي باشد يا دفاع چپ.

قبول داري يكي از سخت ترين بازي‌هاي‌تان را مقابل سايپا پيش رو داريد. آنها هماهنگ هستند و پرمهره كه همين موضوع كار شما را مشكل مي‌كند...
ببينيد امسال فاصله تيم‌ها با يكديگر كم شده.همه بازي‌ها سخت است و به همين دليل سايپا هم مي‌تواند حريف گردن كلفتي براي ما باشد. تقوي امسال تيم خوبي جمع كرده و پيروزي مقابل اين تيم سخت است اما ما احتياج داريم به سه امتياز اين ديدار. بايد براي نخستين بار در ليگ امسال دو برد متوالي به دست بياوريم و به شرايطمان در جدول سر و سامان بدهيم.

پرسپوليس براي سومين بازي متوالي بايد بدون علي كريمي به ميدان برود. نبود كريمي مي‌تواند در بازي پرسپوليس و نتايج شما تاثير بگذارد يا نه؟
اين يك مساله‌اي است كه در خانواده پرسپوليس اتفاق افتاده و بايد در خانواده هم حل شود. كريمي اسطوره پرسپوليس و فوتبال آسيا است و اين را با قاطعيت مي‌گويم كه تا 70 سال ديگر هم لنگه او متولد نمي‌شود. البته با درايتي كه رويانيان دارد شك ندارم مشكل علي آقا حل مي‌شود و او به خانواده پرسپوليس بر مي‌گردد.

به‌عنوان بازيكن ملي‌پوش پرسپوليس درخواستي براي بازگشت كريمي به ژوزه يا مديران باشگاه داده ايد؟
به‌عنوان يك بازيكن خواستيم كه كريمي به پرسپوليس برگردد و ان‌شاءا... كه اين اتفاق ظرف روزهاي آينده رخ مي‌دهد.

انگار خيلي دوست داري دوباره كنار علي كريمي بازي كني؟
چه كسي دوست ندارد؟ من از بچگي بازي‌هاي كريمي را دوست داشتم و به استاديوم مي‌رفتم تا هنرنمايي او را از نزديك ببينم. به‌عنوان بازيكن پرسپوليس دوست دارم كه دوباره كنار علي آقا بازي كنم.

كمي زود است درباره بازي ايران- كره حرف بزنيم اما با وفاقي كه حالا به وجود آمده مي‌توان اميدوار به شكست كره جنوبي، موافقي؟
يك بازي مهم در ورزشگاه آزادي پيش رو داريم و همه بايد دست به دست هم بدهيم تا كره را ببريم و مثل تيم نوجوانان به جام جهاني صعود كنيم.

بازي نوجوانان مقابل استراليا را ديدي؟

متاسفانه نديدم ولي خيلي خوشحال شدم. واقعا بايد به علي دوستي مهر و اين بازيكنان خسته نباشيد گفت. دوستي در اين چند سال اخير مهره‌هاي خوبي به فوتبال ملي ما معرفي كرده كه جاي تقدير دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: